Κυριακή, 23 Οκτωβρίου 2016

ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ "TOURIST TROPHY ΨΥΧΙΚΟΥ" - ΓΙΟΡΤΗ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ

ΑΝΑΒΙΩΣΗ TOY "TOURIST TROPHY ΨΥΧΙΚΟΥ" -

ΓΙΟΡΤΗ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Το Ελληνικό Μουσείο Μοτοσυκλέτας και ο Δήμος Φιλοθέης - Ψυχικού, μετά από αρκετές δεκαετίες, αποφάσισαν να "αναβιώσουν" ένα παλιό αγώνα μοτοσυκλετών, που γινόταν στο Ψυχικό από το 1929 ως το 1968 !!! Τι λέτε ρεεΕεεΕε...?
Πως... τι... ποιόν αγώνα...?
 
Εμείς δηλαδή οι ιθαγενείς του πολύπαθου αυτού τόπου, που ασχολούμεθα και με το σπορ παιδιώθεν, 
πως ακούμε για πρώτη φορά αυτό το... ποίμα ??
 
Η πιό λογική εξήγηση είναι πως η θλιβερή προηγούμενη γενεά, είχε κάνει γαργάρα το δρώμενο, προφανώς "για να μην πάρουν τα μυαλά μας αέρα" και γεμίσει το ευγενές μας προάστιο "τεντυμπόηδες",
αντί να παν να φυσήξουν τα μούτρα τους,
μπας και συνέλθουν...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αν λοιπόν κατάλαβα καλά και με κάθε επιφύλαξη,
τον Μάιο του 1929, πριν από 87 χρόνια δηλαδή, 
έγινε στο Ψυχικό ο πρώτος αγώνας circuit μοτοσυκλετών στην Ελλάδα !!!
Πρόκειται περί του πρώτου αγώνα ταχύτητας μοτοσυκλετών που έγινε στη χώρα,
σε χωμάτινη κυκλική πίστα, οργανωμένος σύμφωνα με διεθνή πρότυπα (μου είπαν ότι τηρήθηκαν οι προδιαγραφές αντίστοιχης Αγγλικής διοργανωσης,
που γινόταν από το 1907) και ονομάστηκε
"1ο TOURIST TROPHY ΨΥΧΙΚΟΥ" !!
 
Αυτό κι αν ήταν πρωτοποριακό για την εποχή,
σε καιρούς που η μοτοσυκλέτα έκανε τα πρώτα της βήματα παγκοσμίως, πόσες να κυκλοφορούσαν τότε κι εδώ... Κι όμως απ ότι φαίνεται, ο αγώνας είχε μεγάλη επιτυχία και το επιβεβαιώνει η μονιμοποίησή του για 4 δεκαετίες, ως το 1968 !!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Την πρωτοβουλία για την "αναβίωση" του παλιού αγώνα πήρε το Ελληνικό Μουσείο Μοτοσυκλέτας και φυσικά τίποτα δεν θα μπορούσε να γίνει αν ο Δήμος Φιλοθέης - Ψυχικού δεν συμφωνούσε.
Βάζω σε εισαγωγικα την "αναβίωση" διότι στην πραγματικότητα δεν πρόκειται περί αγώνα ταχύτητας αλλά για μια γιορτή-επίδειξη που αφορά κυρίως την παλαιά μοροσυκλέτα, αυτό που συχνά ονομάζεται
κλασσική μοτοσυκλέτα.
 
Έτσι την Κυριακή 16/10/2016, στην πρώτη πλατεία Ψυχικού που στεγαζόταν το ένδοξο BLUE BELL, μαζεύτηκαν οι φίλοι της μοτοσυκλέτας, για να παρακολουθήσουν δύο "αγωνιστικά" σκέλη κλασσικών μοτοσυκλετών, το πρώτο με μηχανές κατασκευής από το 1946 ως το 1968
και το δεύτερο με τις παλαιότερες με χρονολογίες κατασκευής από το 1910 ως το 1945 !!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Στον χάρτη βλέπουμε την διαδρομή που ακολούθησαν οι μοτοσυκλέτες.
Θεωρείται πως είναι η ίδια με την παλαιά κι όποιος θέλει το πιστεύει...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Από νωρίς το πρωί ο κόσμος μαζεύτηκε στην πλατεία που είχε καταλληφθεί από τους διοργανωτές και τους αγωνιζόμενους με όλα τα απαραίτητα και αρκούντως φαντασμαγορικά αξεσουάρ.
 
Κατατοπιστικά μας ενημέρωναν από ηχητική εγκατάσταση για ότι λεπτομέρεια αφορούσε τους παλιούς αγώνες, αφού υπήρχαν ως και παλαιοί συμμετέχοντες, αλλά και για ζητήματα που αφορούσαν την σύγχρονη φιέστα...
 
Η ηλιόλουστη μέρα βοήθησε μία κατ' εξοχήν υπαίθρια δραστηριότητα, γιατί κανένας δεν θέλει να φανταστεί τι θα συνέβαινε σε περίπτωση κακοκαιρίας... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Προηγήθηκαν  στις 10:30 - 11:00 π.μ. τα "δοκιμαστικά" ώστε οι συμμετέχοντες να γνωρίσουν την "πίστα"...
 
 Στο πρώτο σκέλος των αγώνων που ξεκίνησε λίγο μετά τις 11:00 π.μ. έλαβαν μέρος μηχανές κατασκευής 1946-1968. Αρκετές οι συμμετοχές, κούκλες οι μηχανές, πανηγυρική η ατμόσφαιρα...
Το ωραίο φύλο δεν μπορούσε να απουσιάζει...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Βρουμ βρουμμμ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Η εκκίνηση του δεύτερου σκέλους περί τις 11:45 π.μ.
όπου συμμετείχαν μηχανές που κατασκευάστηκαν την περίοδο 1910-1945 μάλλον έκλεψε την παράσταση καθώς δεν έχει κανείς την ευκαιρία να δει σε κυκλοφορία τόσο παλιά "εργαλεία" !!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Η παλαιότερη μοτοσυκλέτα που προφανώς τιμητικά πήρε τον αριθμό 1
χρονολογείται στην μέση των 20's !!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Δεν έχει νόημα να επιμείνει κανείς στο "αγωνιστικό" μέρος αφού δεν μιλάμε για αγώνα ταχύτητας αλλά για κάτι που περισσότερο έχει να κάνει με μια γιορταστική αναμνηστική επίδειξη των πραγματικά πανέμορφων μοτοσυκλετών... Παρά ταύτα ανακοινώθηκε και μία πτώση "αγωνιζομένου" !!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ακολούθησαν οι... "απονομές", τα κύπελλα κι όλα τα γνωστά διαδικαστικά, φυσικά με συντομία καθώς ουδείς έδωσε σημασία στο ποιός κέρδισε τι...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αίσθησή μου είναι ότι άρεσε στον κόσμο η εκδήλωση και δεν ήταν απλώς μια συνάντηση "μηχανόβιων". Υπήρχε αρκετός "άμαχος" πληθυσμός παρά το εξειδικευμένο αντικείμενο της διοργάνωσης. 
Δεν έλλειψαν και οι "εκτός συναγωνισμού" εντυπωσιακές μηχανές αλλά και ότι κουλό τροχοφόρο  μπορεί να φανταστεί κανείς, από τρίκυκλα ως... φορτηγίδες !!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Χάρηκα που είδα φίλους παλιούς, κάποιοι εκ των οποίων έχουν γράψει πολύ... χιλιόμετρο στο χώρο.
Η νέα γενιά είχε δυναμική παρουσία παρά το... αρχαιολογικού ενδιαφέροντος αντικείμενο.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Σημαντικό μειονέκτημα ήταν ότι δεν υπήρχε η παραμικρή παροχή από τους διοργανωτές,
κυρίως από τον... πλονασματικό Δήμο.
 
Ούτε καν ενημερωτικό έντυπο, για να μην πει κανεις για το παραμικρό κέρασμα, σε αντίθεση με τις αντίστοιχες εκδηλώσεις των αυτοκινήτων που όλα αυτά είναι πλουσιοπάροχα... 
Είναι προφανές ότι ακόμα και σήμερα η μηχανή για μερικούς-μερικούς θεωρείται... δευτεράτζα.
 
Το βαρύ έργο του... ανεφοδιασμού ανέλαβε
η "αναθεσούλα" σε γνωστή αλυσσίδα αρτοπαρασκευασμάτων, το περίπτερο της πλατείας
και οι... προμήθειες των σακιδίων !!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Σχετικά με τη μηχανή έχει προηγηθεί η από 28/6/2015 ανάρτηση με τίτλο :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ektorrr

 
 
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου